"All the world's a stage and all the men and women merely players"

sâmbătă, 2 februarie 2008

Povestea a inceput ACASA
























































Acest post le este dedicat celor care mi-au schimbat viata,celor care au crezut in mine,celor care mi-au zis "visele devin realitate" si au avut dreptate,celor care imi sunt alaturi zi de zi de 2 ani incoace si care sper sa imi fie multi ani de acum inainte,celor pe care ii iubesc! ACASA iti multumesc!


Cateva poze de la mega-super-ultra petrecerea de 10ani Acasa!

2 comentarii:

Andra spunea...

Ia uite de cine dam noi aiceaaaa! :X:X Cum imi zicea 2ny "I caught u in da' act!".
Place, place ce scrii pe aici, keep up the good work! :D

Ah, si ca sa scriu si in legatura cu postu': MI-E DOOOOOOOR!!!

Andra spunea...

Ah da, si POT sa te adaug in listuta mea de "bloage" preferate? :X:X