"All the world's a stage and all the men and women merely players"

luni, 28 ianuarie 2008

Ea


Pentru ca o iubesc,pentru ca e "aia mica" a mea desi a crescut,pentru ca mai nou se da cu skate-ul si asculta dnb,pentru ca e mai buna cu mine decat sunt eu cu ea,pentru ca imi place cand ma santajeaza emotional,pentru ca nu mi-as fi dorit sa fie altfel,pentru ca imi cere sfaturi si imi povesteste tot timpu ce are pe suflet,pentru ca nu ii e rusine sa isi marturiseasca sentimentele chiar daca uneori stie ca va fi dezamagita,pentru ca mi-a dat mie telefonul ei mobil desi il primise cadou de ziua ei[v-am zis deja ca e buna cu mine],pentru ca imi face masaj si ma pune si pe mine sa ii promit ca ii fac desi stie ca asta nu se va intampla,pentru ca atunci cand ma duc acasa ma tine ca in puf,pentru ca are deja buletin...pentru ca e ea....sora mea!

Urmatoarele versuri sunt scrise de ea :) I'm proud of you baby! LUV

Prietenii

exista mii de feluri de prieteni

dar fiecare dintre ei se exprima intr-un mod aparte

exista si prieteni de o zi care te uita si pleaca mai departe

sau alte mii de feluri pe care le poti insira pe o foaie alba

eu ii iubesc pe cei care stiu ce inseamna o prietenie adevarata

si pe cei care vad viata ca pe o arta sa nu uitam de cei care nu au fost departe

pur si simplu nu ne-au fost mereu aproape

si nu ii uit nici pe cei care se prefaceau

cei care prieteni doar la suprafata erau

nu pot sa le spun decat

sa incerce in fiecare zi sa inteleaga ce inseamna o prietenie

si apoi sper sa vada k nu poate fi luata ca pe o jucarie

de profitat poti profita mereu

dar ajungi sa nu mai ai pe nimeni langa tine cand iti este greu

nu ii uit nici pe cei care departe au plecat

ei nu ne-au uitat..dar prietenia noastra prin mii de km s-a separata

sculta putin asculta ce zic

nu te critic incerc doar sa-ti explic nu e greu a asculta

mai greu e a intelegeca pentru unii prietenia este ca o lege!
refren:un prieten adevarat ramane mereu

langa mine..in mine..adanc in sufletul meu

doar iubirea cu fericire sufletul iti mai inunda

iubirea si prietenia amandoua..mereu..pe o aceeasi unda
cand alti nu stiu ce inseamna o prietenie..ei pot rani

iar cei ce raman vor suferi

nu vor da inapoi pentru ca ei nu vor a gandi

ei nu vor a intelege ca si pentru o prietenie poti..a muri

stii multi ar urca la cer sa salveze un prieten care a fost mereu aproape

dar multi ar merge inainte si l-ar lasa singur sa planga sa se zbata

ei l-ar lasa in spatenu pot sa ii judec..nu am acest drept

dar nu pot sa inteleg cum de nu au nici cel mai mic regret

am sa plang pentru ei si am sa dau vina p toti sau pe mine

am sa-i inteleg pentru ca in aceasta lume raul poate face orice din tine

cei ce au inteles ce am spus

ei stiu ca domina din nou o lumina dupa un apus

cei ce nu au ascultat ce am vorbit

eu stiu ca si peste raul din ei va fi un rasarit

dar vor reveni la realitate

si vor vedea clipele cand prietenii lor au mers pe coate

si vor simti tot ce au simtit ei in acele momentele voi sopti ..ca da..e prea tarziu pt regrete

si o sa-i privesc in ochi o sa le simt durerea

o sa le inteleg tacereaa

m sa-i ajut,am sa-i ascult,am sa le explicam sa le ridic moralul..macar un pic

te intrebi de ce? ..am sa o fac chiar daca nu-i mai cunosc

am sa le spun ca si prietenia in viata are un rost..are un rost!
refren:un prieten adevarat ramane mereu

langa mine..in mine..adanc in sufletul meu

doar iubirea cu fericire sufletul iti mai inunda

iubirea si prietenia amandoua..mereu..pe o aceeasi unda

Love story

azi am vazut doua persoane

se tineau de man

araza fericirii lor ajungea dincolo d luna

si era asa de frumos sa-i vezi privindu-se

sa-i vezi iubindu-se

si era asa frumos sa-i vezi strigandu-se

si cand se luau in brate

iubirea lor reusea sa-i inalte

si sa-i separe de aceasta lume

plina de ura plina de tristete

pentru ca dincolo de ochii lor nu era doar frumusete

istoria parintilor lor nu era atat de minunata

ei incercau sa nu le calce pe urme

incercau sa schimbe a lor soarta

si luandu-se de mana ii vedeai plecand

zambind ..cantand ..dansand..rezistand

iubirea lor le dadea putere

si ei luptau chiar daca ochii lor au vrut lacrimi a cere

el ii soptea plin d speranta:"stai alaturi de mine, vom indrepta impreuna a vietii balanta"

mai era nevoie de raspuns

i-a sarit in brate, zambetul ei a fost d ajuns.

Un comentariu:

Iona spunea...

talentata si moldoveanca,ce-ai putea sa-i ceri mai mult?(by moldoveanca i mean pretty)
Raluca,eu zic ca e cazul sa te revansezi;))fatza de ea si sa o ti in ce puf...in aaa..hmm...in PUF MAXIIIMMM MAXIIIMMMM O IUBESTI:x